torsdag 27. oktober 2011

Verdens beste søster


Jeg har verdens beste søster!
Hun er rett og slett fantastisk.
Katrine er beintøff og har en eventyr lyst jeg bare kan drømme om.
Tenk å reise 3 måneder helt alene til Vietnam.
Jeg beundrer deg virkelig for at du setter drømmer du har ut i live.
Sammen med Katrine er det lett å være seg selv.
Hun har et stort hjerte og er bare god.
Hun kan liksom få fram hele følelsesregisteret og alt er liksom helt greit.
Hos Katrine kan jeg gråte meg helt tom.
Sammen med Katrine kan jeg le til jeg får vondt i magen.
Sammen med Katrine kan jeg bare være til.
Katrine synger som en engel.
Hver gang hennes lovsangsteam har lovsangen i Salem kjenner jeg hvor stolt og glad jeg er i henne.
Hun er unik!
Jeg kunne ikka hatt en bedre søster.
Og akkurat nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til hun kommer tilbake fra Vietnam.
Vi har masse søstertid å ta igjen!

"Gode venner er engler som løfter oss opp når våre vinger har glemt hvordan det er å fly"

Katrine du er virkelig både en venn, engel og verdens beste søster.
Kos deg med besøk av Kristian.
Gleder meg MASSE til du kommer hjem igjen!

3 kommentarer:

Unknown sa...

TUSEN takk Therese! Eg sette utroligt stor pris på dine gode ord! Eg e veldig gla ideg, og glede meg t masse søstertid når eg komme hjem igjen! me e i grunnen ganske heldige begge to, som har verdens beste søster! :D

DU e fantastiske!

Berit sa...

Morå blir rørt t tårer av å lesa dette......

Maria sa...

åh, eg og blir rørte jo:) dokk e flotte og fine :*