søndag 30. oktober 2011

En fin dag

I dag har jeg hatt en fin dag.
Jeg har orket masse.
Hurra for det!

Dette har vært med på  gjøre dagen til en god dag:
  • Kort prat med Katrine 
  • Dra på Salem med Hege, det ble dagens store opptur og siden har det liksom bare vært bra.
  • Ta meg selv i å smile stort
  • Gigaklem av Hege :) 
  • Jeg fant noe jeg lette etter
  • Gå tur-retur sentrum og fremdels ha overskudd når jeg kom hjem
  • Høre på happylista mi, som akkurat nå domineres av Owl City 
  • Tur på Ladestien med Rose etterfulgt av en episode Frustrerte fruer
  • Middagen, som jeg trodde skulle bli en stor fiasko, var faktisk god
  • En liten treningsøkt
  • Jeg har fremdeles litt å gå på, hva skjer?!

5 kommentarer:

Unknown sa...

dette va kjekt å lesa therese! :D nå blei det jammen meg ein fin dag for meg og :) klem

Natalie sa...

:)

Berit sa...

For ein herlige avslutning på heljå!! Nå kan eg sova godt!!

Marit sa...

Hurra :D

Unknown sa...

d hoertes virkeligt ut som ein bra dag! og takk for at eg faar ver paa listaa over ka som va bra idag!