torsdag 21. april 2011

Påsketur til Vigra

Første del av påsken har jeg tilbringt hos Natalie på vakre Vigra.
Det var enormt kjekt å være med Natalie igjen. Blir lenge mellom hver gang.
Natalie og Astri tok jobben å vise meg Vigra og omegn seriøst. De er tydelig stole av øya si :)
Så nå tror jeg jeg har sett det mest som går an å se der (vet til og
med hvor drikkevannskilden til kommunen er )
Dette er noen glimt av det vi har gjort:



Grillet i Røsvikfjøra. Astri virker ok+ fornøyd.


Tur på Bilmsanden, Vigras stolthet. Astri fant ei ku.

Mens jeg fant meg ei bøtte jeg tenkte å seile avsted i. Den viste seg å være litt liten :S

Lunsj i fjøra på Alnes, særs sjarmerende plass

-
Roadtrip tilbake fra shoppingtur i Ålesund som endte med shoppinglur, det viste seg nemlig at min shoppingkondis ikke er så utviklet som enkelte andres..

Kjennes godt å ha fått et så godt avbrekk fra hverdagen. Godt å kjenne på at livet smiler litt og at det går an å ha det ganske så ok, på tross av alt som ellers oppleves vondt. Ferier har ikke vært det helt store dette året. Ferier er mye ledig tid, der det er mye rom for tenking. Å få en så positiv start på ferien var dermed veldig herlig.
Nå er jeg kommet hjem til mor og far på Randaberg. Kjennes godt å være hjemme igjen. Sånn jeg ser det akkurat nå tror (og håper jeg) denne påsken kan bli et godt og positivt avbrekk.




7 kommentarer:

Berit sa...

Det e skikkeligt kjekt å ha deg hjemma. Merke at du har hatt gode dager på Vigra! Glede meg t resten av påsken!

Ragnhild sa...

:) så flink du er til å huske namn på plassane på vigra!!

Natalie sa...

Det va så kjekt å ha besøk!!! Kom tilbake når du føle behov for å trene meir på shoppekondisen;) (eller før:p)

Therese sa...

Komme lett tebake!
Får lett besøk av deg i Trondheim og :D
Shoppekondisen må eg kanskje prøve å få gjort någe med, jaffal viss d ska bli både usa og australiatur..

Kjersti sa...

Eg like bloggen din Therese! :) Ser ut som dåkke har hatt d fint :)

Therese sa...

Så kjekt å høre Kjersti :)

M. sa...

D såg kjekt ut :) håpe du får d fint på Randaberg og, at d ikkje blir så tungt der som det har vært før. Glede meg t å se deg igjen i
Trondheim :)