tirsdag 26. april 2011

Det beste hendte meg i påsken

  • Natalie
  • Bålbrenning
  • Tur i fjæresteinene på Vigra
  • Le
  • Spille Mario med Anna og Natalie (og innse at jeg er latterlig dårlig..)
  • Høre "Man in the mirror" på bussen
  • Sove godt
  • Nattaklem fra lillesøsteren til Natalie
  • Treffe igjen mange gode venner og familie som det er lenge siden jeg har sett
  • Bli spurt hva som er det beste som har hendt meg i dag
  • Smaken av isshake med skogsbær og gulrotkake
  • Sol og varme
  • Sofa i vinterhagen
  • Gå i shorts
  • Søte, små lam på markene
  • Amalie, Simen og Sander
  • Mange gode meldinger
  • Lese en god bok - "På denne siden av himmelen"
  • Tur rundt Lifjellet med mor og far
  • Gå tur i joggesko og shorts = frihetsfølelse
  • Telefondate med Tone
  • Klemmer
  • Blader på trærne
  • Gullkommentarer fra Simen
  • Kjøpe ny sykkel :D
  • Strikke i sola
  • Påskesommer
  • Gå hjem på kvelden uten å fryse
  • Høre Sindre fortelle om Øyvind og alle hans gode historier
  • Tur til Steinkjerringa med Amalie, Simen og Sander
  • Mail fra Kjetil
  • Velsignelsen
  • Joggetur med broderen
Hva er det beste som hendte deg i påsken?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Noko av det kjekkaste som hendte meg var at Therese var på Vigra i påska!
Det var SÅÅÅ kjekt å sjå dej:)
Og det e kjekt å sjå at du hadde det bra her!!

Ragnhild sa...

hmmm.....vanskelig

Turen vi gjekk etter at vi hadde vært på lyspunktet å ejte kake å isshake....fin tur....


Eller påskefrokosten på bedehuset første påskedag....

Natalie sa...

Nåkke av det beste va definitivt besøket av dej:) Og ej vil også nevne den hysteriske Mario-spelinga! Vil igrunn sei at oss va ca like dårlige, berre at du kanskje sparka og ropte litt meir enn mej;) Anna va i alle fall underholdt - ho flira ta oss i dagevis ettepå!

VELDIG fint blogginnlegg btw! KLEM frå mej til dej <3

Anonym sa...

Åh, så kjekt at telefondate med meg e ein av dei beste tinga som hendte deg i påsken, og vett du ka???? Eg e såååå enige, for å snakke med deg, va den beste tingen for meg i påsken :o) Glad i du. Klemmen