søndag 27. november 2011

Første søndag i advent

Nå tenner vi det første lys,
alene må det stå.
Vi venter på det lille barn,
som i en krybbe lå.
 

Ute snør det.
Inne brenner stearinlys og jeg hører home for christmas med god samvittighet.
Det er liksom en så fredelig første søndag i advent.
Julestemningen sniker seg litt innpå.
Jeg har så smått begynt å lage julekort. 
Det er koselig å holde på med på mørke kvelder.


I natt ble jeg "tante" til vesle Ingeborg.
Min beste venninne ble mamma for første gang.
Det er stort.
Gratulerer så mye Astrid og Ole!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulere "tante" Therese! :) Må si at jeg liker julekrybben din kjempegodt, og lysene var kjempefine! Ha en fortsatt god adventssøndag :) Klem

Anonym sa...

Sååå flink du e til å dandere til rundt dej :)
Fine bilde, og veldig fint julekort. Gratulerer som tante også :D Herlig!!
Ej e pittelitt missunnli på snøven dokke he fått, det gir kanskje litt meir stemning enn...reget her.. :(

Ein fin adventsdag ønskes til dej!
klem

Berit sa...

det er i ferd med å gå opp for meg at det er advent!!