søndag 20. november 2011

Besøk av Anne Marta

I helgen han Anne Marta vært på besøk.
Det har vært så utrolig koselig!
Jeg digger Anne Marta.
Hun er rett og slett kjempegod å være med.
Det er lett å bare være seg selv og slappe av i hennes selskap.

Vi har funnet på litt av hvert vil jeg tørre påstå:
  • Høy sofasløvefaktor
  • Laget god mat
  • Besøkt Anne Martas søster på Skogn. Tenk det at nå kan jeg faktisk si at jeg har vært i Nord Trøndelag og (ikke bare på Værnes).
  • Gått en god tur
  • Sett Trondheim fra Tyholttårnet
  • Startet søndagen med møte i Salem
  • Snakket masse
  • Hentet julekalenderen, som jeg har lett høyt og lavt etter og som far tilslutt fant, på posten.
Vi har rett og slett hatt en kjempefin helg.
Takk for besøket Anne Marta. Gleder meg til vi ses igjen!

1 kommentar:

Anne Marta sa...

Var så koselig å vera hjå deg forrige helg, Therese:-) Ønsker deg ei flott adventstid:-)