torsdag 3. november 2011

Jeg finner ikke det jeg leter etter...

Øyvind sa en gang:
"Du er flink til ganske mye Therese, men når det kommer til leting, da er du faktisk skikkelig dårlig!"
Nå leter jeg etter noe.
Finner jeg det?
Nope!
Utfordringen er at jeg vet ikke om det jeg leter etter er i Trondheim eller hjemme på Randaberg.
Det vil si, jeg var sikkert på at jeg la det igjen etter jul i fjor og at jeg kunne finne det på Randaberg.
Mor mener motsatt.
Så nå sitter jeg her, hjemme på Randaberg, uten å ha funnet det jeg leter etter.
Uten å vite hvor jeg skal lete og om det er forgjeves å lete her i det hele tatt.
Jeg innser at sannsynligheten for at jeg reiser tilbake til Trondheim uten å ha med meg det jeg skulle ha med opp igjen er ganske stor.
Det er i grunnen litt crap.
Akkurat nå hadde det vært greit å vært to plasser på en gang.
Eller bare hatt et klisterminne slik at jeg hadde husket hvor jeg kan ha lagt det.
Inntil videre skal jeg prøve å lete litt i hodet før jeg starter den fysiske letingen.
Så kanskje, kanskje jeg finner det.


2 kommentarer:

Kaja sa...

Stilige fine Therese <3 Du finner det nok tilslutt :)) Glad i deg søta!

Unknown sa...

ka du leide itte? kanskje eg vett kor d e?