søndag 4. desember 2011

Desemberhelg

Dette definerer en fin helg:
  • Sove mye med god samvittighet
  • Ligge lenge under en varm dyne og lese i en god bok før jeg står opp
  • Høre Strålende skinnende jul av Mosaic mange ganger
  • Høre Maria Menas Home for christmas omtrent like mange ganger
  • Tenne masse lys
  • Bli i godt humør av en god treningsøkt
  • Sovne på sofaen til Kjell og Adrian
  • Åpne en ny luke i den fantastiske julekalenderen som Tone har laget til meg hver dag fram mot jul.
  • Bli dratt med på pepperkakebaking og innflytningsfest til noen jeg knapt nok har hilst på
  • Kanelboller
  • Få søndagsfrokostbesøk
  • Julekonsert i Salem. Så mange søte små barn som synger så fint og bare bringer julestemning inn i sjela.
  • Tenke glade tanker
  • Joggetur på en sørpete Ladesti med verdens tøffeste kompis
  • Søndagsmiddag i trivelig selskap
  • Synge Deilig er jorden og kjenne freden bare brer seg inni meg
Denne helga har vært skikkelig fin.
Jeg er glad inni meg.
Det er godt å kunne slenge seg ned på sofaen nå i kveld, sliten, men glad.

5 kommentarer:

Christine sa...

Det hørtes virkelig ut som en fin desemberhelg ja! Det mangler bare litt snø nå, så blir det julehelger også. God førjulstid!

Berit sa...

å lese dette bringer glede og fred i sjela

Ole Harald sa...

Virker som om du har hatt en helg mange drømmer om. I tillegg er det så flott å lese noe som egentlig kun handler om GLEDE.

Det er så mange (meg selv inkludert) som har det så travelt at vi lett kan glemme selve GLEDEN.
Nå snør det her!!! Etter å ha lest bloggen din i dag, seg jeg kun det nydelige - og håper jeg kan glede meg over å endelig kunne få en skikkelig treningsøkt når jeg sykler i snøen til jobb i morgen....

Kort sagt: TAKK, Therese!

Unknown sa...

eg blir gla når eg lese innlegget ditt om den fine helgå di Therese! du fortjene mange sånne goe, herlige helger!

Berit Bø sa...

Nå he æ og hørt på strålende, skinnende jul sån omtrent tusen ganger :) Takk for godt musikktips ;)