søndag 22. mai 2011

Takk for...

I dag har jeg hatt en bra dag. Det føles så bra.
Det er godt å våkne og tenke: Dette kommer til å bli en bra dag.
Dagen i dag ble bra fordi dagen i går endte bra. Herlig!
Trenger sånne dager. De gir pågangsmot og energi!

I dag kjenner jeg på at jeg har mange gode venner, jeg er så glad i hver enkelt av dem. Det er ikke alltid lett å sette ord på hvor mye jeg setter pris dem jeg har rundt meg.

Takk for klemmer.
Takk for gode oppmuntringsord.
Takk for laang telefonsamtale (you made my day!).
Takk for tur og pannekaker i marka.
Takk for smil og latter.
Takk for middagselskap.
Takk for lørdagsmøtet og formiddagsmøtet i Salem.
Takk for gode samtaler.
Takk for trening.
Takk for åpne ører.
Takk for omsorg og trøst.
Takk for at du er akkurat du.
Takk for... Jeg har så mye å takke for at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne eller slutte..

Poenget er at jeg setter pris på og er glad i de gode vennene jeg har!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet faktisk at vennene dine er glad i deg også, at de bryr seg om deg og setter pris på deg.

Du betyr utrolig mye!

Klem:)

Berit sa...

Dette var god lesing! Fantastisk å gripe tak i de gode øyeblikkene!

Silje Marie sa...

Takk for at du e du =)
Fantastiske gode og sterke Therese :)
Godt å se at ikke alt e fælt men at d går an å se lyset og :)
Flinke du ^^