tirsdag 17. mai 2011

Gud...

...la meg få stole på at du har kontroll.
La meg kunne stole på at du er med på de tyngste dagene, bærer meg i dine armer når jeg ikke har bein å stå på selv.
La meg med tryggethet kunne vite at når jeg en gang ser tilbake på livet mitt vite at det er dine fotspor jeg ser i sanden i der livet har vært vanskeligst.
La meg meg få stole på at du har bedre dager i vente for meg. At livsgleden en gang vil komme tilbake.
Ikke la meg miste håpet og troen om at det vil komme bedre dager.
La meg også få bevare håpet om himmelen.
Jeg ber om at du fremdeles må være med. Både når livet er tøft og når jeg har det ok.
Takk for alle de du sender i min veg.
Takk for åpne ører og omsorg. Jeg hadde ikke klart meg uten!
Takk for at du vet hva mine behov er, og gjør noe når nøden er størst.
La meg en gang få innsikt i og huske på alt det du gjør og har gjort for meg.




1 kommentar:

Katrine sa...

D va ei fin bønn!