torsdag 12. mai 2011

Bemerkelsesverdige hendelser og andre gode ting

Dette har skjedd i det siste. Noe koselig og noe merkelig..
  • Fått tilsendt ny sykkelt uten framhjul (ja, det er tydeligvis mulig)
  • Lunsj med Kari (det er alltid trivelig, for Kari er så god)
  • Gått masse i shorts fordi det har vært sommer i Trondheim
  • Hatt besøk av en politimann på kontoret
  • Vært litt kreativ
  • Syklet mye (på den gamle sykkelen)
  • Gått i tog etter gjedden H.H. Jonathan (Gjedde på sightseeing - adressa.no)
  • Lekt rørlegger og fikset dusjen helt selv
  • Hatt formell avslutningsfest i skolesammenheng (jeg er jammen snart siv.ing)
  • Både lappet sykkeldekk og skiftet til piggfrie dekk (nesten helt alene)
  • Spist lam til middag (og det var, utrolig nok, ikke så ille som jeg hadde trodd)
  • Vært MASSE ute
  • Blitt glad av lukten av solkrem
  • Gitt "blaffen" i skolen for en stund og gått morgentur på Ladestien bare fordi det er godt
  • Lovsang i solnedgang
  • Lekt med Frida
  • Oppdaget en raskere vei fra Lade til Dragvoll

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Jeg liker listene dine, Therese!
Jeg tror det er lurt å fortelle seg selv hva man har gjort og opplevd, så oppdager man at det faktisk er ganske mye.
Er framhjulet på vei?

Katrine sa...

Eg lige disse listene dine øve ka som skjer, ka som e bra og ka som e bemerkelsesverdig!
D va forresten vedig kjekt at du blei med på lovsang i solnedgangen, og resten av kvelden og! gla i deg!

Therese sa...

Ja, framhjulet mitt har kommt fram :) E allerede blitt veldig gla i sykkelen min. Den går så mye fortere enn den andre :D