onsdag 4. mai 2011

Noen ganger blir det litt mye

En sorgprosess går i bølgedaler. Siste uka har vært tøff. Masse tanker og reaksjoner har dukket opp som et resultat av at jeg har begynt å pirke i mye av det vonde. Akkurat nå oppleves det tøft, allikevel tror jeg det er viktig. Viktig, som et ledd bearbeidelsen, som kanskje vil gjøre meg bedre rustet til å komme meg enda noen skritt videre.
Noen ganger lurer jeg på hvor mye mer hodet mitt klarer. Det er fullt, som om det ikke er plass til en tanke til. Allikevel skjer det ingenting. Hodet sprenger ikke, selv om det noen ganger kan oppleves som det er like før. Det eneste som skjer er at jeg blir sliten, veldig sliten. Men av erfaring vet jeg at det går over.

Men nok om det som er vondt. Det har skjedd noe positivt de siste dagene også. Jeg har fått tilbake sykkelen min. Den er god som ny, og jeg kjenner meg fri som får sykle igjen. I tillegg har jeg bestillt tur til Barcelona med min gode venninne Astrid. Kjenner det er godt å ha noe å se fram til, noe å strekke seg mot når livet oppleves vondt.

Tilslutt vil jeg bare legge ved denne filmsnutten som jeg snappet opp gjennom Marias blogg. Det slår meg hvor enormt mektig skaperverket er!

The Mountain from Terje Sorgjerd on Vimeo.

1 kommentar:

Siv sa...

Du er god du! Glad i deg!! <3