mandag 7. mai 2012

San Fransisco

Det var så gøy med så mange kommentarer på det forrige innlegget at jammen ble jeg litt motivert for å skrive litt mer fra denne fine turen vår. Gjerne fortsett med det! Da blir jeg glad (og inspirert til å fortsette å skrive) Det er så masse bilder fra turen at jeg må nesten dele det litt opp i puljer, men her kommer noen glimt fra San Fransisco.

San Fransisco var en spennende og vakker by. Jeg likte meg der og kan gjerne dra tilbake for å oppleve litt mer av den byen! Det er en stor by, men en får liksom ikke inntrykket av at den er så stor og kaotisk. Det kan jeg like!!

Adrian og Kjell er så heldig å få hver sin San Fransisco tvangskos!


Vi var inne på den største skobutikken jeg noen sinne har sett. 4 eller 5 store etasjer med bare sko! Jeg tenkte på Katrine (min kjære søster) med en gang. Her kunne hun ha gått bananas!

Det var bratt i denne byen! Helt sykt bratt. Det virker som de har vært veldig opptatt av at gatene skulle være rette. At det betydde noen ville bakker, det hadde vel ingenting å si. Fascinerende!! Her ser dere forresten Alcatraz i bakgrunnen. Vi kom oss aldri ut dit. Det er ikke alt en klarer å nå over på 24 timer i San Fransisco ser du. Men noe må en jo ha å gjøre når en skal tilbake neste gang :)

Effektiv utnyttelse av tid. Hva er vel bedre enn å skrive postkort mens en venter i turistkø. Jeg syns det er så utrolig hyggelig å få postkort selv at da ser jeg på det som min plikt (en hyggelig plikt) å sende noen hilsner hjem når jeg selv er ute å farter. Så note til alle dere som leser dette: Jeg ønsker meg postkort når du er på tur :) hinthint..


Å reise med cable cars var jo bare en must! Et hyggelig must vil jeg si! Det var riktig koselig å reise med denne gamle trikken gjennom byens bratte gater. Og det var en ypperlig måte å få sett masse på kort tid.

Sjøløvene hadde bokstavelig talt inntatt Fishermans Warf . De var såå kule.
Adrian poser som en sjøløve, er han ikke lik?!

Mens vi venter på bussen benytter vår kjære Ingrid muligheten til å ta gøye bilder i brillene til Per Martin :)

Ikke spørr hva som skjer her. Jeg syns bare det er et artig bilde :D
Jeg digger disse gutta her! Det er nesten sånn jeg vurderer å lage et blogginnlegg om de tre flotte trønderguttene vi var på tur med. Bare fordi de er så kule og lagde så enormt masse morro!

6 kommentarer:

Eirin sa...

Ser ut som du koste deg på tur Therese! Koselige bilder! Håper alt er bra med deg. (Er ofte innom bloggen, bare dårlig til å kommentere:) ) Håper alt er bra med deg, savner ditt blide fjes! Klem fra Oslo (Skrik ut om du tar turen nedover:))

Unknown sa...

åååååå!! eg og vil! og eg blir glad når du tenke på meg når du e på tur, og finne sko :)

Gro-Anita sa...

Eg blir så glad når eg lese innleggene dine, å ser ka den turen har gjort for deg i ittetid åg!!!

Unknown sa...

Er du på tur? Vært på tur? :D ser ut som du koser deg!!

Therese sa...

Va på tur! Og koste meg MASSE!!! Det va såå gøy!

Ragnhild sa...

:)