onsdag 7. mars 2012

Hurra for Astrid

Hurra for Astrid som blir ett år eldre i dag.
Astrid har vært min beste venninne siden så lenge jeg kan huske.
Vi var uadskillelige da vi var yngre, og begge vil nok påstå at vi ikke kunne hatt en bedre oppvekst.
Astrid er morsom,  jeg tror ingen kan få meg til å le så mye som henne. Vertfall ikke av så usaklige ting. Det skal nevnes at vi til tider har tidenes dårligste humor.. Vitsen om knoll og tott Astrid, husker du den?! For jeg har egentlig glemt den.. Jeg bare husker at vi lo i timer.. Og ingen, da mener jeg ingen andre skjønte hvorfor..
Astrid er omsorgsfull! Jeg kan aldri takke henne nok for sånn hun stilte opp da Øyvind døde. Du var der for meg, hele tiden. Bare var der! Du var, ja du er fantastisk!

Veldig glad i deg!!  Det tror og håper jeg du vet.

Perfect er den simple plan sangen som minner meg mest om deg, fordi det var den sangen insisterte på at jeg bare måtte høre. Digger deg for det. Kanskje ikke verdens mest passende tekst eller noe til en bursdag... Men det bryr jeg meg ingenting om, for det er ingen hvem-som-helst som har bursdag.

Gratulerer med dagen Astrid!


7 kommentarer:

Astrid sa...

Eg e super gla i dg Therese. Tusen takk for et flott innlegg på bloggen! Glede meg te å se deg i helgå. Eg e litt usikker på Koss knoll og tort vitsen va, men eg huske den om ante. Hehe. Va det kje ein om per og humorfestival og? Den me knoll og titt, va det kje den med klokkå?

Therese sa...

Jo eg tror Knoll og Tott hadde någe med klokkå å jørr. Men huske ikje poenget.. Eller det va kanskje det som va greiå, det va ingen poeng. Haha.
Jo Per på humorfestivalen, den va vel egentlig litt sånn halvgod og?! Ante huske eg ikje heilt, fant me på den? Eller e det ein sånn skikkelige?
Haha, eg må le når eg tenke på dette!

Astrid sa...

Eg tror ikkje det va någe poeng i knoll og tott-vitsen. Hehe. Eg tror den med Ann per va ganske dårlige åg. Ante vitsen va nordlendingen vett du, den med per og Pål tror eg. Hehe

Therese sa...

Vitser uten poeng blir bare ekstra løgne. For det tror eg e den vitsen eg har ledd mest av, sånn ever!! Haha.
Jo, huske Ante vitsen litt.. Va det den der di fant ein arm her og ein fot der?!

Gro-Anita sa...

Eg må bare le av dokk!!! ;)

Astrid sa...

Jupp. that's the one therese... hehe. Den e jo nesten litt løye. Eg ler for meg sjøl av disse gode gamle vitsene:p

Therese sa...

Det e kje nesten litt løye Astrid, det e smikkløye :D
Ka skjedde at me aldri skreiv ner disse vitsane våre forresten?!