søndag 4. mars 2012

En fin start på mars

Denne helga har på mange måter vært fin.
Dette er noe som har gjort den fin:
  • Sol
  • Gå i joggesko på Ladestien uten å bli våt på beina
  • Vaske bilen ren og fin
  • Middag og filmkveld med ei venninne
  • Eggerøre på brødskiva
  • Lage et kort fordi jeg hadde lyst
  • Sofatid og One Tree Hill 
  • G11 i Salem
  • God prat med Mor
  • Daffe i pysjbukse til langt på dag
  • Synge til Sigvart Dagsland 
  • Besøke Margrethe 
  • Joggetur med en kompis
  • Gode mennesker i Salem
  • Ligge på en trebenk å se på at skyene beveger seg
  • Fuglekvitter
  • Lukten av sjø
  • Finne fram godsykkelen
  • Snakke med en som kjenner noen som jeg kjenner på Randaberg (Det er vel heller sjeldent blant trøndere som knapt nok klarer å plassere Randaberg på norgeskartet)
  • Smoothie
  • Bruke vårsko i stedet for vintersko
  • Gode klemmer
  • Finne igjen bilnøkkelen min 
  • Følelsen av vår!
  • Bli glad av å komme på så mye som har vært bra.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Det hørtes ut som en herlig helg Therese : )
Godt å høre at du koser deg!

Berit sa...

En god opptakt for uka!!

Gro-Anita sa...

Godt å hørra Therese!!!

Marianne Hagen sa...

Kjære Therese!

Jeg har lest bloggen din en gang i blant. Hver gang imponerer du meg. Det du har gjennomgått er umulig å kunne forestille seg! Allikevel har du en unik evne til å se på positive ting i livet og du er åpen om det som er vanskelig. Å miste noen som er så nær deg, gjør at man ser på livet på nytt. Herlig å se lista på alle småting du er glad for. Tenk om alle kunne tenkt slik! Selv har jeg mistet faren min av kreft og jeg kjenner igjen tankegangen. Du er ei herlig jente, Therese! Håper du finner mannen i ditt liv på nytt.

Alle gode ønsker fra en gammel styreleder i Laudate;)

Rose sa...

Wiii :) hørres ut som en bra start på mars indeed! Gla i deg <3