søndag 31. juli 2011

Eg ønske meg deg tebake

Eg ønske meg deg tebake.
Eg savne deg.
Har det vondt her uten deg. Grine mange tårer.
Vente på at du ska komme hjem igjen te meg.
Klare ikje å forstå.
Sko ønska du kunne svara.
Sko ønska det snart va øve, og at me kunne få ha det bra sammen, få ha det sånn som det va tenkt.

Eg ønske meg deg tebake.
Eg har det vondt.
Livet tok ein vending som ingen av oss kunne forutse.
Det verste e..
At det e ingenting me kan jørr med det.

Eg ønske meg deg tebake.
Morfar sa eingang at alt va lov å ønske seg, for ingen ønsker e for store.
Det e bare det at det går ikje an å oppfylle dette ønsket.
Eg sko ønske det gjekk.
Sko ønska me kunne få livet sammen.
Eg ønske meg deg tebake,
Øyvind, fordi eg elske deg.
Du har ein så stor del av hjerte mitt.
Eg kan ikje forstå. Eg vil ikje forstå.
For virkeligheten e vond.
VELDIG vond.

Eg ønske meg deg tebake....

Jeg skrev dette diktet eller hva en skal kalle det i vinter en gang.
I dag skulle vi feiret ett års bryllupsdag.
En sår dag.
Jeg kjenner veldig at jeg ønsker meg Øyvind tilbake.

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Tenker på deg..

Maria sa...

sterke og vonde ord Therese! sko ønska du kunne få alle verdens ønsker oppfylt!