søndag 22. januar 2012

Crap!

Noen dager er bare crap!
Det har vært noen av de den siste uka.
Jeg veksler mellom å være sint og lei.
Det er ikke noe gøy.
Heldigvis kommer det noen smil innimellom!
Det er gøy å være glad, men uansett hvor gøy jeg syns det er, så klarer jeg ikke å være glad hele tiden.
Men det klarer vel ingen..
Dritt heller!
I dag er en sånn dag der jeg aller helst bare vil krype inn i et hjørne, trekke beina tett inntil meg, bare sitte der og se i veggen.
Ikke at det pleier å gjøre ting bedre...

Men å bruke strategier som ikke funker, det er egentlig ikke vits.
I dag har jeg prøvd å bryte tankemønsteret med å gå en skitur med min gode søster. Det var utrolig godt å komme seg ut i frisk luft og fint vær. De nye skiene mine er jeg forresten meget godt fornøyd med!
Noen smil har det blitt i løp av dagen. Men alt crap ligger liksom der fremdeles, jeg klarte ikke å kvitte meg med det, bare sette det på pause for en liten stund.
MEN det skal sies, jeg er takknemlig for pauser!

Jeg setter meg ned å hører footprints in the sand, det er en godsang på crapy dager.



1 kommentar:

Siv sa...

<3 sender mange klemmer!!