mandag 25. mai 2009

Hjemtur

Helgå bøy på mange bursdager: mor på torsdag, Tante Vibeke på lørdag og far i dag. Dette betyr ein tur te Randaberg for Øyvind og Therese. Det va ei innholdsrik helg med mange bursdagselsakper naturlig nok.
På lørdag va me hos Tante Vibeke å di å eg fekk sett mine søte søskenbarn igjen. Det ska seies at Øyvind va o store helt hos både Simen og Sander.

Eg fekk lov å greia håret te Amalie mot at hu fekk verr frisøren min ittepå. Eg vettkje kem av oss som va best..

Eg fekk og anledningen te å spørr Amalie om hu vil verr brudepika neste sommer. Det hørrtes ut som hu kan sei ja, men hu måtte få lov å tenka litt på d et fysst..

Simen å mor


Godguttene Øyvind, Sander og Sindre.

På lørdag kveld va meg og Øyvind invitert te Astrid og Ole på kalkunbryst (eller grandiosa). Det va ein knallkoseligekveld med goood middag ( Det der ska eg og lera meg)

I løp av helgå har me og fått planglagt litt merr bryllup. Nå vett me at det blir på Ørnabergtunet. Det va heilt utrolig koselige lokaler. Di har bygd opp selskapslokaler på gården sin, eg e jo solgt me ein gang..

Får ikkje heilhetsinntrykket her, men eg falt heilt for denne plassen..






3 kommentarer:

Natalie sa...

Så kjekt at du oppdatera så masse! :o) Då blir Natalie glaa, kjekt me lesestoff!! Ser ut som om du he hatt ei fin helg!

Anonym sa...

What?
He du blogg?? :)
Konge! No he ej enda meir å følge med på!!
Jippiiiii..

Therese og Øyvind sa...

Måtte jo få meg blogg, Natalie ymta VELDIG frampå at eg måtte skjerpe meg med bloggingå mi..