torsdag 23. august 2012

Smil i hverdagen

Lenge siden jeg har skrevet noe her.
Dagene og tida, den bare fyker avgårde..
Og helt ærlig så glemmer jeg ut at jeg har en blogg i det hele tatt.
Egentlig kjennes det ganske ok.

Akkurat nå i kveld fikk jeg lyst å lage en liste over det som har gjort meg glad i det siste.
For slike lister gjør meg glad i seg selv, for det minner meg på alt rundt som er bra.

So here we go.
Dette er noe som har gjort det verdt å smile av nå i det siste:
  • Squashe med Birte og innse at det er en så gøy treningsform at jeg glemmer at jeg trener
  • Lese en kjempegod bok "Himmelen er på orntli"
  • Bade! Brrr, det er kaldt, men allikevel så gøy.
  • En uke med sommer, sånn skikkelig sommer liksom
  • Bli glad av å komme på jobb for jeg innser at jeg har mange supre kolleger som bare må få humøret til å bra
  • Herlig å være tilbake i Salem igjen
  • Verdens beste cellegruppe, jeg digger dere
  • Ha den beste bursdagen ever med kake til frokost, gode venner, camping og prikken over i-en Sigvart Dagsland konsert (lever på dette enda selv om det begynner å bli noen uker siden)
  • Følelsen av å smile fra øre til øre og bare kjenne på ekte glede. Det er en så god følelese det!
  • Venner! Dere får meg til å smile ved å være dere.
  • Høre folk snakke rogalandsk i Trondheim 
  • Være ute å bli klissvåt i plaskregn (barnslig lykkefølelse)
  • Leke og le med min/Øyvinds yngste niese. Barnelatter, det er en fin ting det!
Og Ranveig! Du gjorde virkelig dagen min med denne, jeg fremdeles smiler! Takk!

3 kommentarer:

Ranveig sa...

Det var nok et bra samarbeid mellom Gud og meg det :) Kjekt å lese lista di!

Therese sa...

Eg like når Gud komme med sånne små drypp av kjærlighet :D

Berit sa...

Hverdagslykke er å kunne glede seg over de små ting! Det er du så god til! Imponert....og litt misunnelig