tirsdag 24. november 2009

Postdagen

I dag va ein bra postdag. Eg gikk ut å tenkte at postkasså sikkrt bare va full av reklame sånn an bruke å verr, men neida. I dag hadd eg fått heile to pakker. Ein velkomstpakke fra kreativklub og ein vervepakke fra hobbyklubben. Den siste må eg ned på postkontoret å henta litt seinere. Egentlig sykt digg! For då kan eg ta meg lesepause uten litt dårlig samvittighet ein gang :P I tillegg te alle mine pakker hadde Øyvind fått et håndskreve brev. Uten avsender. Eg ska lova deg at eg e nyskjerrig!!Bildet blei visst ikje så bra, men eg måtte bare dele min glede av skikkelig post. I tillegg te alt dette fekk eg brev fra mine søteste søskenbarn i forrige uka. Simengullet lurte på ti eg kom hjem for å gå tur me han. Å bare sånn eg visste dså va d ingenting i veien for at me kunne brenne bål å steike pinnebrød *smelt* Eg vett ka eg ska i julå jaffal. Amalie hadde og tegna tegning å skreve alle bokstavene hu hadde lært. Fytti hu bjynne å bli stor syns eg!

Så å eg bare nevne den siste posten sist uka: flaxkalender fra far! Krysse fingrene for at me vinne på an! Tusen takk uansett!!

Ingen kommentarer: