mandag 31. mai 2010

Kinamat i skogen og eventyr i posten

I går hadde eg bestemt meg for at eg sko ha ein lesefri dag. Å det va jammen godt. Følte meg heilt punktert itte ei hektiske uka med masse eksamenslesing. Ittekvert så dagen gjekk fekk eg skikkelig (då meine eg skikkelig) lyst på kinamat. Øyvind kom med det brilliante forslaget å kjøpe takeaway mat å ta det med opp i markå. Å så vart det gjort. Me traska avgårde, å mens me va på vei oppøve kikka solå fram. Fekk skikkelig følelse av vår og snart sommar.



Itte me hadde spist litt gjekk me oss ein god tur innøve i markå. Va så utrolig herlig. Fint vær, skog, fuglekvitter i stedet for trafikkstøy og masse masse kvitveis. Det kalle eg perfekt!


I dag kom det et koseligt eventyr om ei prinsessa med mange venner i posten te meg. Det va fra Amalie. Eg syns det va utrolig stas å måtte rett å slett setta meg ner å svara litla prinsesså mi tebake. Tusen takk Amalie. Du e knallflinke te å skriva eventyr!

Ingen kommentarer: