mandag 18. januar 2010

Eg har endelig funne fra skinå igjen :D

Skinå mine e endelig henta fram igjen itte någen år. Eg ska ikje påstå at eg e heilt fortrolige med å ha diher plankane på beinå ennå. MEN eg har satt meg et mål: innen to års studier i Trondheim ska eg verr vesentlig bedre på ski. Å det starte bra. Øyvind e ein fantastisk kjæreste, men og ein genial skitrener. Han gjekk virkelig inn for å lære meg litt skiteknikk i klassisk. Itte mye om og menfølte eg jaffal eg skjønnte litt. Eg forstå jaffal at det sko se ut som eg jogga, men at eg sko gli. Eg måtte huska å spretta samtidig som eg sparka litt hardere fra...
Nei, det faktisk ikje så lett..

Men ein ting e sikkert. Det e lettere å gå både oppøve og frmøve på ski enn å renna ner bakker så d e steinar. I mitt tilfelle e steinar=fall! Men tøff som eg e reise eg meg opp, koste snøen av meg å prøve på nytt: D

Lørdag va det duka for skitur i Estenstadmarkå med lagsgjengen. For å sei det sånn, Estenstadmarkå består nesten bare av bakker, någe så gjorde at eg danna ein solid baktropp. Va takknemlig for di to utenlandske studentene som va med :D For me va akkurat like gode, eg va kanskje tilogmed litt bedre :P
Når eg fekk spørsmål om eg ville ta snarvei på 2 km eller "langvei" på 6 km så va ikje valget så vanskelig. Eg va myemerr klar for bål enn løanggåing. Å bål blei det, med pølser, kakao og kanelboller. Det va heilt himmelsk.

Det va utrolig herligt å verr ute, men eg va knallsliten itte 5 timer ute. Når eg då sko verr møtevert i Salem på kvelden, der di hadde rekord i lengde på møte, då ska eg lova deg at eg sleid litt :P

Siden eg ennå ikje har funne kabelen te kameraet mitt slide eg litt med å få lagt inn bilder, men di komme. Når eg e blitt flinkere te å leite :P

Ingen kommentarer: