søndag 3. januar 2010

Bryllup te Silje og Andrêas

02.01.10 gifta Broren te Øyvind, Andrêas seg med Silje. Eg va så heldige at eg fekk lov å komma. Va et knallfint brudepar og et veldig kjekt bryllup. Vettkje heilt kor mye eg ska skrive. Eg tenke det at bilder fortelle merr om ett bryllup enn ka ord jørr..

Spent brudgom og hans forlover

Ekteskapsløftene te kverandre

Forbønn for brudeparet

De nygifte

Kakesmaking

Kem kjenne brudeparet best??

To gode gjester

Jonas kalla denne leken "mannefødsel".Like spesielt godt uttrykket te svigerfar (heilt te høgre)


Då har dåkk fått ett lite innblikk i dette bryllupet, neste par ut e meg og Øyvind :D Eg glede meg!

2 kommentarer:

Silje Marie sa...

Koselig! =) Så ut som det ble fine bilder da ^^ Gleder meg til å se alle sammen :P Kjempekosli at du fikk til å komme, håper du fikk masse inspirasjon til bryllupet deres også, selv om dere er godt inne i planlegging allerede :P *klem fra bruden som gleder seg til å se mer*

Therese sa...

Øyvind har alle bildene på sitt geniale minne-usb-kort. Du kan heiltheilt sikkert få alle sammen :D Va et knallkjekt bryllup! Å dåkk va fantastisk skjønne!! Glede meg knallmasse te vårs og nå :D