mandag 1. juni 2009

Det er sommer det er sol og det er pinse..

Pinsen i år har vore heilt FANTASTISK. Lesa te eksamen har ikje vore någe problem når ein kan ligge ute i hagen på luftmadrass å slikke sol i tillegg te å lesa. Om det har vore veldig effektivt kan gjerne diskuteres, det har jaffal vore godt :D

På pinseaftå hadde Øyvind optimisktisk som han va meldt seg på bakkeløp: Ulriken Opp! Eg må sei at eg e imponert over det steget å bare melde seg på. For å ikje verr så mye dårligere enn Øyvind tenkte eg at eg sko verr me fra Montana o
g oppover,(han begynte heilt nere med lungegårdsvannet). Eg ska innrømme at eg begynte å lure på ka han hadde meldt seg på når første mann kom. Han sprang FORT! Men Øyvind va nesten hakk i hel å bruke bare 45 min opp te toppen. Bra jobba!

Ellers har helgå gått med te grilling, fotball, tur te
Damsgårdsfjellet og pakking. Pakkingå innebære at leiligheten vår nå e tilnærma kaotisk, så nå kan sista tiå her egentli bare gå litt fort. Egentlig kjenne eg at det ska bli litt vemodig å flytte fra Bergen. E så utrolig mange bra folk her, men selve leiligheten, den ska det bli GODT å komme utav nå.

Mens eg sitte her å skrive nå står Øyvvind å lage middag, Pannekaker.. NAM

3 kommentarer:

Natalie sa...

hehe.. dåkke e goe:) kjem te å savne å ha dåkke som naboa! lykke til på eksamen og kos dej siste tia i bergen! klemklem

Øyvind Eriksen sa...

"Men Øyvind va nesten hakk i hel"
HAHA! Ja, takk skal du ha Therese. Det varen fin måte å si det på.

Therese og Øyvind sa...

Du va jo det, ei sundt jaffal. Å Natalie,eg komme te å savna deg og ditt blide åsyn og!