onsdag 10. juni 2009

Bacheloren = LEVERT

Endelig, 08.06.09 kl 14:00! Då blei endelig hovedprosjektrapporten om Passivhus på Storhilderen levert. Ein rapport på heile 254 sider. Eg må jo sei eg e litt stolt då. Å veldig letta. Nå kan eg snart ta sommerferie med god samvittighet. Å eg kan ta sommerferie med ein bachelorgrad innen byggingeniør i baklommå. Litt løye å tenka på at eg faktisk e ferdig utdanna någe. E ikje heilt klar for å begynne å jobba ennå då, så e ganske gla for at eg ska te Trondheim å fortsette. Må lære litt merr før eg e klar for jobb kjenne eg...

4 kommentarer:

Natalie sa...

Gratulere!! Kan tenke mej det føles godt å levere frå sej:)

Kjersti sa...

Grattis! Litt misunnelig her kjenne eg...:p

Ragnhild sa...

OIoioi det va mange side det..
Ej e litt gla ej sleppe å lese ijennnom alt det.......


hehe...

men Gratulerer. Det må vere godt å tenke på at en er ferdig med en utdannelse(sjølv om du er så flink at du he tenkt å fortsette å studere)

Therese sa...

Det va UTROIG godt å få an levert ja.