fredag 14. august 2009

Oppsummering av sommeren

Eg har vist ikje vore så flink te å oppdatere bloggen min i sommer. Sommeren har i stor grad gått med te jobbing, men har fått gjort någe anet kjekt og. Har blant anna kjøpt meg brudekjole, så nå e eg heilt klar te 31. juli!!

Eg å Øyvind har nå komt oss inn i ny leilighet i Trondheim. Må sei eg e veldig fornøyd med den. Skolen e og allerede i gang (!) å det kan eg sei med ein gang gløshaugen e SVÆRT (!)

Sitte i stuå nå å ser på pøsregn utenfor å tenke at det e ikje så ulikt Bergen.. Kjenne og at eg savne litt ferien på Kreta.. Se bilder fra turen nedenfor

2 kommentarer:

Natalie sa...

Ah, det såg deiiilig ut me sydenvarme!! Ej vil vekk fra øsepøseregnet på Vigra (og i Bergen) :) Kjem til å savne dåkke massemasse som gonaboa i Bergen!!

ingrid sa...

Hellu!! Såg kjekt ut i syden da.. =) Du så har kjupt deg kjole å greiår :P Tidligt ute e du nå =) Kjeme te å savna dokke eg o.. Ü Håpa dokke har d bra der oppe :P