søndag 25. november 2012

Refleksjon på tampen av uka

Noen dager har jeg så lyst å skrive.
I dag er en sånn dag. Det er bare det at jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive...
Det skjer masse i livet mitt om dagen.
Det som ligger øverst akkurat nå er at jeg skal flytte.
Det føles som å ta et stort steg videre i livet.
Etabelere et eget hjem, mitt hjem.
Skape noe eget, skape en plass der jeg kan fortsette livet mitt i en helt annen grad enn tidligere. For nå er vertfall det som går på boforhold litt mer satt enn den midlertidige løsningen jeg har hatt til nå.
Jeg håper på at dette skal gi meg en litt mer ro over livet, ro og større tilfredshet med slik forholdene  er akkurat nå.
For mitt ønske for livet slik det er akkurat nå, er å klare akseptere livssituajonen slik den er nå og være komfortabel med den i stedet for å bare strekke meg etter og glede meg til det som ligger foran..

Ha en god og velsigna uke folkens!
Husk du er verdifull og unik akkurat slik du er, og la det prege den uka som kommer.

2 kommentarer:

berit sa...

Så godt det er å lese innlegget ditt. Du skal vite at du er unik og til rik velsignelse for meg og sikkert mange andre også

Anonym sa...

Flott blogg! Jeg prøver å sette litt lys over en blogg der en jente forteller sin historie om oppveksten sin i et voldelig hjem. Anbefaler å lese !
www.defectivebutterfly.wordpress.com