tirsdag 11. september 2012

Gratulerer med dagen i himmelen

I dag skulle jeg ønske himmeltelefonen var oppfunnet!
Jeg skulle ønske jeg fikk gratulere kjæresten min med dagen!
Jeg skulle ønske jeg kunne få gi ham en skikkelig god bursdagsklem, bake verdens beste bursdagskake til ham, synge bursdagssangen og bare gi ham en dag som han syns var god.

Jeg savner deg,
men uansett hvor mye jeg sier jeg savner deg
så er du bare borte...
Jeg kan ikke gjøre noe fra eller til.
Bare akseptere det.
Bare akseptere at du har bursdag, men du får ikke være med på feiringen selv.
Jeg savner deg!
Men en dag ses vi igjen, det er jeg viss på!
Jeg ser fram til det.
Men inntil videre skal jeg leve mitt liv her,
Oppleve alt det livet har å by på
Mens du skal få være i himmelen
Jeg vet ikke hvordan det er der, men ut i fra det jeg har lest og hørt, skal det være en fantastisk plass.
Det bør være det!
Jeg håper du har det bra der du er!
Du må ha det!

Gratulerer med dagen i himmelen, håper du får tidenes himmelbursdag!

Ingen kommentarer: